Αισιόδοξοι παραμένουν οι Γάλλοι σχετικά με την πορεία της τουριστικής κίνησης το 2021 παρά την αβεβαιότητα που προκαλεί η πανδημία και ο καθημερινά αυξανόμενος αριθμός κρουσμάτων κορωνοϊού στη χώρα. Η Γαλλία βρίσκεται στην πρώτη θέση του παγκόσμιου τουρισμού και στόχος είναι να παραμείνει στην κορυφή. Για αυτόν το λόγο οι αρμόδιοι οργανισμοί εστιάζουν στην ενημέρωση για τους νέους προορισμούς μέσω workshops και webinars απευθυνόμενοι σε δημοσιογράφους και tour operators από όλο τον κόσμο. Με αυτό τον τρόπο και συγκεκριμένα μέσα από διαδικτυακό workshop που διοργανώθηκε από την Atout France, τον Γαλλικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης, πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 800 «ραντεβού» ανάμεσα σε ταξιδιωτικά γραφεία και Γάλλους εκθέτες και παρουσιάστηκαν οι πιο hot προορισμοί της Γαλλίας για το 2021.
Φύση, φύση και πάλι φύση: Αυτή είναι η τάση που προκύπτει για την ερχόμενη χρονιά με την Atout France να προτείνει την Κυανή Ακτή, τα βουνά και τα μικρά χωριά της χώρας.

Μιλώντας στο protothema.gr ο Φρεντερίκ Μεγιέ, διευθυντής του Γαλλικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης Atout France, επισήμανε πόσο σημαντικό είναι να τηρούνται τα μέτρα για την πρόληψη και αντιμετώπιση της πανδημίας και με αυτή την προϋπόθεση αλλά και με καινοτομίες η Γαλλία ετοιμάζεται να υποδεχθεί τους τουρίστες το 2021. «Είναι πολύ σημαντικό να διατηρούμε ζωντανή την επαφή με τους Γάλλους tour operators που επενδύουν, μεταξύ άλλων, στην ελληνική αγορά και για αυτό το λόγο διοργανώσαμε webinars και workshops για να μοιραστούμε την εμπειρία μας. Στόχος είναι να επικοινωνήσουμε ένα θετικό μήνυμα για τον τουρισμό και για την επόμενη χρονιά το στοιχείο-κλειδί είναι το ευ ζην στην Γαλλία», δήλωσε ο διευθυντής του Οργανισμού, ο οποίος εξήγησε πως σύμφωνα με τα στοιχεία της Atout France περίπου 175.000 Έλληνες τουρίστες επισκέπτονται ετησίως την Γαλλία και δαπανούν κατά μέσο όρο 800 ευρώ. Βέβαια, φέτος είναι δύσκολο κανείς να κάνει πρόβλεψη για τον αριθμό επισκεπτών από την Ελλάδα.

Παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος του τουρισμού η Γαλλία προετοιμάζεται για τους επισκέπτες την ερχόμενη χρονιά ακολουθώντας τις οδηγίες για όλα τα απαραίτητα μέτρα, με την προϋπόθεση ότι δεν θα βρίσκεται σε ισχύ γενικός περιορισμός μετακινήσεων.

Όπως ανέφερε ο διευθυντής του οργανισμού, «ο ταξιδιώτης πρέπει να νιώθει ασφαλής για να επισκεφθεί τη χώρα, πρέπει τα καταστήματα να είναι ανοιχτά και να υπάρχει διαθεσιμότητα πτήσεων. Ο τουρισμός είναι μέρος της ζωής των ανθρώπων. Τα ταξίδια αποτελούν όνειρο. Όλοι θέλουν να γνωρίσουν νέες χώρες. Πρέπει να περιμένουμε να βελτιωθεί η κατάσταση και τότε θα πρέπει να διασφαλίσουμε τον κόσμο ότι είναι ασφαλές να ταξιδέψουν στην Γαλλία. Μπορεί να μη μπορούμε να ταξιδέψουμε τώρα, αλλά θα το καταφέρουμε στο μέλλον. Η Γαλλία είναι προορισμός που προσφέρει πολλά. Ζεις καλά στη Γαλλία και αυτό είναι το κλειδί για να θέλει κάποιος να την επισκεφθεί και να την γνωρίσει».

Την ίδια στιγμή, δήλωσε πως εν μέσω μίας κρίσης τέτοιου μεγέθους δημιουργείται χώρος για νέες ιδέες όπως για παράδειγμα εφαρμογές που διευκολύνουν τους ταξιδιώτες, αλλά και projects όπως τα webinars για τους επαγγελματίες και τον Τύπο. «Την επόμενη χρονιά προγραμματίζουμε τρία σημαντικά ραντεβού: Το Mediatour με τον Τύπο προς τα τέλη Ιανουαρίου, τον Απρίλιο το Roadshow France, και την έκδοση του περιοδικού Exploire France που θα εκδοθεί και στα ελληνικά, όλα αυτά σε διαδικτυακή μορφή», πρόσθεσε ο Μεγιέ.

Από την πλευρά της η Βαλερί Εξπόζιτο, επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης του Οργανισμού Τουρισμού και Συνεδριακών εκδηλώσεων του Παρισιού, δήλωσε πως πολλά είναι τα νέα για την επόμενη χρονιά στη γαλλική πρωτεύουσα. Ανάμεσα σε αυτά το μικρό αλλά «μαγικό» Musée de l’Illusion, το μουσείο των ψευδαισθήσεων, καθώς και το Μουσείο της Μόδας Palais Galliera με έκθεση για την Γκαμπριέλ Μπονέρ «Κοκό» Σανέλ με χώρο αφιερωμένο αποκλειστικά στο θρυλικό άρωμα N° 5 που δημιουργήθηκε το 1921 και αποτελεί συνώνυμο της γυναικείας γοητείας όπως την προσδιόρισε η ίδια η «Κοκό». Σχετικά με τις δυνατότητες για «πράσινες» εξορμήσεις η Εξπόζιτο εξήγησε πως θα δοθούν στην κυκλοφορία περισσότερα από 1.000 χλμ. ποδηλατοδρόμου καθώς στόχος τα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια είναι να μειωθούν κατά 50% τα αυτοκίνητα στην πόλη. «Λιγότεροι Παριζιάνοι» ανέφερε «χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο και προτιμούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς καθώς και τα δωρεάν ποδήλατα του δήμου. Για παράδειγμα η γνωστή Rue de Rivoli είναι κλειστή στα αυτοκίνητα, επομένως οι πολίτες χρησιμοποιούν τα μέσα μεταφοράς για τη μετακίνησή τους». Η Εξπόζιτο δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη δημοφιλή σειρά «Emily in Paris» λέγοντας πως αποτελεί ένα μικρό παράθυρο ελπίδας σε μία τέτοια δύσκολη περίοδο καθώς βοηθάει το κοινό να κάνει ταξίδια στη γαλλική πρωτεύουσα έστω με τη φαντασία.

https://en.parisinfo.com/

Τουρ στα χνάρια μίας άλλης πρωταγωνίστριας που μάγεψε τους θεατές, της Αμελί, προτείνει με τη σειρά του ο Βενσάν Λοφερόν, ιδρυτής της Awesome Guide που διοργανώνει ταξίδια «sur mesure» στη Γαλλία και τον κόσμο κι ο οποίος δηλώνει αισιόδοξος για την ανοιξιάτικη τουριστική σεζόν. Οι περίπατοι της χαριτωμένης και ονειροπόλας νεαρής μπορούν να αναβιώσουν χάρη στις υπηρεσίες της Awesome Guide προσφέροντας στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να επισκεφθούν κάποια από τα σημεία-κλειδιά της ταινίας. Αντίστοιχα οι λάτρεις του «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» θα έχουν τη δυνατότητα να νιώσουν σαν τον Όουεν Γουίλσον που μαγεύεται από την Πόλη του Φωτός και «ταξιδεύει» στο χρόνο κάθε φορά που το ρολόι χτυπήσει 12. Για όσους αγαπούν τη γαστρονομία ιδανική είναι μία εκδρομή στα χωριά με πλούσια παράδοση γεύσεων. Συνάντηση με παραγωγούς τρούφας, δοκιμή τυριών και κρασιού, αλλά και επίσκεψη στις ανοιχτές αγορές αποτελούν μερικές από τις επιλογές. Ελληνικού ενδιαφέροντος είναι η πρόταση του Λοφερόν με το τουρ «Mythologie grecque au Louvre». Πρόκειται για μία ιδιωτική ξενάγηση στο Λούβρο χάρη στην οποία μπορεί κανείς να θαυμάσει από κοντά την Αφροδίτη της Μήλου, αλλά και να μάθει ή να ξαναθυμηθεί την ιστορία του αγάλματος του Αντόνιο Κανόβα «Έρως και Ψυχή».

https://www.awesome-guide.com/

Πηγή: patrastimes.gr