Μπορεί η πανδημία του κορΩνοϊού να έφερε πόνο και απώλειες χιλιάδων ζωών και στην Ελλάδα και οι πληγές να είναι ακόμα ανοικτές, όμως μέσα από μια τόσο τραγική κατάσταση αναπήδησε μια ευκαιρία που θα είναι παρακαταθήκη και για τις επόμενες γενιές.

Το ελληνικό κράτος έπρεπε να προσαρμοστεί σε μια πρωτόγνωρη κατάσταση έτσι ώστε να μην παγώσει όπως κάθε δραστηριότητα των πολιτών την ώρα που για μήνες ολόκληρους ήταν κλεισμένοι στα σπίτια τους και δεν μπορούσαν να διεκπεραιώσουν συναλλαγές με το δημόσιο.

Και η αλήθεια είναι ότι εκεί που απέτυχε ο ιδιωτικός τομέας να προσαρμοστεί και μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, το άλλοτε αργοκίνητο και γραφειοκρατικό δημόσιο απέδειξε ότι μπορεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία και χωρίς πολυπλοκότητα να φέρει τον πολίτη σε επαφή με υπηρεσίες που δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα γίνονταν ψηφιακά. Το δημόσιο δηλαδή ψηφιοποιήθηκε και όπως δήλωσε και ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης «Ο κορονοϊός λειτούργησε ως επιταχυντής για την ψηφιοποίηση». Η στρατηγική υπήρχε αλλά με το «χτύπημα» του κορονοϊού οι διαδικασίες επιταχύνθηκαν. Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Μάρτιο του 2020 το gov.gr ξεκίνησε με 501 υπηρεσίες και σήμερα έχει φτάσει τις 1.200!

Πάνω από 94 εκατομμύρια ενέργειες στην πλατφόρμα
Πολίτες και οργανισμοί του Δημοσίου σε όλο αυτό το διάστημα πραγματοποίησαν πάνω από 94 εκατομμύρια ενέργειες και το εντυπωσιακό είναι ότι κάθε εβδομάδα προστίθενται και άλλες υπηρεσίες στο gov.gr.

Έρχεται το myHealth
Πριν βγει ο Ιούλιος θα παρουσιαστεί μια νέα εφαρμογή, το «myHealth» η οποία θα περιέχει ψηφιακά αρχεία ασθενών. Ήδη κάποια από τα αρχεία είναι ψηφιοποιημένα και με βάση αυτή την λογική κινήθηκε και η εφαρμογή για τους εμβολιασμούς η οποία έχει εντυπωσιάσει με την ακρίβεια και τον κάθε δύσπιστο.

Η αλήθεια είναι ότι ο σχεδιασμός όσον αφορά στους εμβολιασμούς απέδειξε ότι όταν το κράτος και οι υπηρεσίες θέλουν, μπορούν ακόμα και όταν ο χρόνος είναι αμείλικτα πιεστικός.

Πηγή: patrastimes.gr