«Φταίω εγώ για όλα» τραγουδά η Ματθίλδη Μαγγίρα ως άλλη Τζίλντα στο ομώνυμο νέο single της. Παράλληλα, ετοιμάζεται για την επιστροφή της στο «Your Face Sounds Familiar» του ΑΝΤ1, όπου, μεταξύ άλλων, θα αναμετρηθεί καλλιτεχνικά και με την αδελφή της Μπέττυ για τις ανάγκες της all star version του show.

  • Από τον
    ΗΛΙΑ ΜΑΡΑΒΕΓΙΑ

Η δημοφιλής ηθοποιός και performer μιλά σήμερα εφ’ όλης της ύλης στην «Espresso», αρχίζοντας από τις σκανδαλιές των παιδικών της χρόνων και φτάνοντας στον ρόλο της Ρένας Βλαχοπούλου, την οποία υποδύθηκε στην ταινία «Ευτυχία», ενώ κάνει και μία αποκάλυψη για τον Γιάννη Δαλιανίδη.

Ενσαρκώνοντας τη Ρένα Βλαχοπούλου στην ταινία Ευτυχία, δίπλα στον Λεωνίδα Κακούρη (Τσιτσάνης)

Ποια μαθητική τρέλα σού έρχεται πρώτη στο μυαλό από την περίοδο που πήγαινες σχολείο στην Ξάνθη;

Στην τρίτη λυκείου ήμουν η σημαιοφόρος του σχολείου και, επειδή διάβαζα από τις δώδεκα τα μεσάνυχτα και μετά, γιατί έκανα άλλα πράγματα στη διάρκεια της μέρας, κάποια πρωινά αργούσα να πάω και κλείδωναν τις πόρτες.

Aπό τα παιδικά της χρόνια στην Ξάνθη

Ένα πρωί μ’ έπιασε ο λυκειάρχης να πηδώ από τα κάγκελα και μου είπε: «Επιτρέπεται εσύ, σημαιοφόρος άνθρωπος, να καβαλάς τα κάγκελα;» Του εξήγησα την κατάσταση, ότι τα μεσάνυχτα άρχιζα το διάβασμα και τελείωνα στις τέσσερις τα χαράματα. Όλο αυτό γινόταν γιατί μέναμε τότε στο κέντρο της Ξάνθης. Φασαρία, κίνηση… Περίμενα να σωπάσει όλος αυτός ο θόρυβος για να μπορέσω να συγκεντρωθώ.

Ποια ήταν η αντίδραση των γονιών σου μόλις τους είπες: «Θα πάω στην Αθήνα να γίνω ηθοποιός»;

Δεν τους το είπα. Το έμαθαν αφού πέρασα στη δραματική σχολή. Βεβαίως, το περίμεναν, γιατί από δύο χρονών έβλεπαν τι θέλω να κάνω και είχαν καταλάβει ότι κάποια στιγμή θα το έκανα.

Ο πατέρας μου δεν ήθελε να γίνω ηθοποιός, έλεγε ότι είμαι πολύ ευαίσθητη και πως ο χώρος αυτός είναι σκληρός και θέλει γερό στομάχι.

Του απάντησα: «Θα το κάνω και, αν δω ότι δεν αντέχω, θα το παρατήσω. Αλλά δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να φτάσει σε μεγάλη ηλικία και να σκέφτομαι “αν το είχα κάνει, πώς θα ήταν η ζωή μου;”» Δεν υπάρχει άνθρωπος σε αυτό τον πλανήτη που θα μπορούσε να με σταματήσει από το να κυνηγήσω τα όνειρά μου. Και μπορώ να πω ότι μέχρι στιγμής έχω ζήσει τα περισσότερα από αυτά και συνεχίζω να ονειρεύομαι, για να νιώθω ζωντανή. Η χαρά μου είναι απερίγραπτη όταν ζω το όνειρο που είχα κάνει. Αυτό θεωρώ ευτυχία. Μπορώ να πω πλέον πως είμαι ευτυχής.

Τι θυμάσαι πιο έντονα από τη συνεργασία σου με τον Γιάννη Δαλιανίδη στη σειρά «Οι μικρομεσαίοι»;

Αυτό που μου έρχεται τώρα στο μυαλό είναι ότι μου είχε ζητήσει να με υιοθετήσει. Εγώ του είχα πει: «Δεν θέλω να στενοχωρηθούν οι γονείς μου».

Κι εκείνος μου είχε απαντήσει: «Κορίτσι μου, εσένα, με το ταλέντο που έχεις, έπρεπε να σε είχα τότε που έκανα τις ταινίες». Και, βέβαια, ο Δαλιανίδης ήταν μεγάλος δάσκαλος για μένα, γιατί πρώτη φορά μπήκα σε πλατό σε αυτή τη δουλειά κι έμαθα πολλά.

Γιάννης Δαλιανίδης

Φανταστείτε ότι από μικρή έβλεπα τις ταινίες του, τα μιούζικαλ και ονειρευόμουν να είμαι μέσα σε αυτά. Δεν μπορείτε να καταλάβετε τη χαρά μου να έχω μαμά μου τη Μάρθα Καραγιάννη και θεία τη Ζωζώ Σαπουντζάκη. Γιατί από παιδί που τις έβλεπα τις ένιωθα συγγενείς μου.

Χαρακτηριστικός ρόλος σου ήταν και εκείνος της λαϊκής τραγουδίστριας στους «Δέκα Μικρούς Μήτσους», που τον είδαμε και στο sequel της σειράς, το 2018. Σου λείπει ο Λάκης Λαζόπουλος από την ελληνική τηλεόραση;

Μου λείπει ο Λάκης, γιατί ήταν από τους λίγους που με άφησαν ελεύθερη και έτσι δημιούργησα τον ρόλο της Καρακαλτάκας. Παρά το νεαρό της ηλικίας μου, με εμπιστεύτηκε απόλυτα.

Η τσίχλα, η περούκα, η προφορά και η λέξη «Καρακαλτάκα» -που έγινε σλόγκαν-, όπως και άλλα πολλά, ήταν δικές μου προσθήκες στον ρόλο, τις οποίες ο Λάκης αγκάλιασε χωρίς αντίρρηση.

Θα σε δούμε στο all star «Your Face Sounds Familiar» που ετοιμάζει ο ΑΝΤ1. Το ίδιο και την αδελφή σου Μπέττυ Μαγγίρα. Πώς σου φαίνεται αυτό;

Ναι, θα μας δείτε και τις δύο σε νέο ρόλο, πρώτη φορά, σε αυτόν των αντιπάλων. Αυτό, βέβαια, εξ ανάγκης, λόγω της δομής του παιχνιδιού.

Προσωπικά, δεν ανταγωνίζομαι κανέναν άλλο εκτός από τον ίδιο μου τον εαυτό και αυτό μόνο για λόγους αυτοβελτίωσης. Θέλουμε δεν θέλουμε, αυτή είναι η μόνη αλήθεια.

Σου αρέσει περισσότερο να κρίνεις ή να σε κρίνουν σε ένα show; Τα έχεις κάνει και τα δύο…

Νομίζω ότι οι πράξεις μου μιλούν από μόνες τους. Αν με ενοχλούσε κάτι, δεν θα το έκανα. Είτε ως κριτής είτε ως κρινόμενη, ξέρω ποια είμαι και δεν φοβάμαι ούτε τη μία θέση ούτε την άλλη. Αντιθέτως, εμπλουτίζω τις εμπειρίες μου.

Πώς αποφάσισες να διασκευάσεις στα ελληνικά το διαχρονικό διαμάντι «Put the blame on mame», που τραγούδησε η Ρίτα Χέιγουορθ στη θρυλική «Τζίλντα»;

Ήθελα να κάνω δισκογραφία με δικό μου τραγούδι και μου προτάθηκε η διασκευή του συγκεκριμένου θεατρικού, σατιρικού κομματιού. Θέλοντας να καλύψω το κενό που άφησε ο Γιώργος Μαρίνος, ηχογράφησα το «Φταίω εγώ για όλα», γιατί μου άρεσαν πάρα πολύ ο στίχος και η ιδέα της διασκευής.

Ως Μαμαγγίρα στο εξώφυλλο του single «Φταίω εγώ για όλα»

Η διασκευή είναι του δασκάλου μου στη φωνητική και συνεργάτη εδώ και χρόνια Γιάννη Σκουλά. Η θεά Τύχη με έφερε στο κατώφλι της δισκογραφικής εταιρίας Inside Out Music. Είμαι ευτυχής που ο Κυπριανός Γρηγορίου, διευθυντής της δισκογραφικής στην Ελλάδα, πίστεψε στο τραγούδι και σ’ εμένα από την πρώτη στιγμή και από τότε συμπλέουμε τόσο αρμονικά, που όλο αυτό φαντάζει ονειρικό στα μάτια μου. Τους ευχαριστώ όλους γι’ αυτή τη συνεργασία.

«Φταίω εγώ για όλα» τραγουδάς, λοιπόν, στο νέο single σου ως Μαμαγγίρα. Πού αφιερώνεις την εν λόγω διασκευή και γιατί;

Την αφιερώνω σε όλους τους Έλληνες, γιατί πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα της ενηλικίωσής μας. Ένας ενήλικος αναλαμβάνει τις ευθύνες του και δεν φοβάται να πει ότι φταίει και πως έχει κάνει λάθος. Και μια και φτάσαμε ως εδώ, να λέμε ότι φταίει ο ένας και ο άλλος, είπα να πάρω όλη την ευθύνη πάνω μου.

Από την οικονομική κατρακύλα του Χρηματιστηρίου το ’99, λοιπόν, ξεγυμνώθηκε στα μάτια μας μια πραγματικότητα, ότι ξεμείναμε από λεβεντιά. Η Μαμαγγίρα για μένα είναι μια σύγχρονη Λυσιστράτη και, αφού κανένας αρσενικός δεν παίρνει την ευθύνη πάνω του, μια γυναίκα τολμά να σηκώσει όλα τα βάρη, τα λάθη και, συνεπώς, όλη την υπαιτιότητα για τα κακώς κείμενα στη χώρα μας. Tι τα θέλεις, και η ίδια η λεβεντιά είναι γένους θηλυκού, άρα η γυναίκα θα βγει μπροστά. Γι’ αυτό η γυναίκα παίρνει την ευθύνη.

Από τον θεατρικό μονόλογο Ξανθίππη

Και οι άνδρες;

Για το σημείο που έχουν φτάσει οι άνδρες σήμερα εμείς οι γυναίκες φέρουμε το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, γιατί εμείς τους δημιουργούμε και τους γαλουχούμε ως μάνες.

Εάν δεν αντικρίσουμε την αλήθεια μας στον καθρέφτη με γενναιότητα, θα είμαστε συνεχώς στα ίδια και τα ίδια. Επειδή ανήκω στο ζώδιο των Διδύμων, βαριέμαι εύκολα, το έχω δει το έργο, δεν έχει κάτι άλλο να μου δώσει, οπότε θέλω να πάω παρακάτω. Και επειδή μου αρέσει να μαθαίνω -και μαθαίνω γρήγορα-, προτιμώ τα καινούργια λάθη, γιατί θα είναι καινούργια μαθήματα.

Αυτό είναι άκρως ανανεωτικό. Και αφού αναφερθήκαμε σε λάθη, αλίμονο σε όποιον δεν κάνει, γιατί από αυτά μαθαίνουμε. Αν τα επαναλαμβάνουμε, σημαίνει ότι δεν μάθαμε. Χάρη σε αυτά εξελισσόμαστε και «ενηλικιωνόμαστε».

Πέρυσι ενσάρκωσες τη Ρένα Βλαχοπούλου στην κινηματογραφική ταινία «Ευτυχία» του Άγγελου Φραντζή. Πώς ήταν αυτή η εμπειρία;

Είναι μία από τις δουλειές που έχω κάνει στη μέχρι τώρα καριέρα μου για την οποία πραγματικά νιώθω περήφανη. Θεωρώ ότι είναι μία από τις ωραιότερες ελληνικές ταινίες και πιστεύω ότι κοιτάζει κατάματα διεθνείς παραγωγές εκατομμυρίων. Στα γυρίσματα πέρασα υπέροχα και είχα άψογη συνεργασία με όλους τους συντελεστές.

Έχεις κάνει έναν γάμο στο παρελθόν. Θα τολμούσες έναν δεύτερο με τον κατάλληλο άνθρωπο αν σου γινόταν πρόταση;

Αν μου γινόταν, ναι. Nothing else to declare!

Από την παράσταση Φάλτσο σοπράνο στο θέατρο Alhambra

Υπάρχει κάποιος αυτή την εποχή που σε κάνει να χαμογελάς στην προσωπική σου ζωή;

Η κόρη μου, η οποία έχει επιστρέψει πια από την Αμερική και είναι κοντά μου, οι φίλοι μου, μα πιο πολύ ο εαυτός μου.

Πώς βιώνεις την πανδημία και την οικονομική κρίση που έχει προκαλέσει;

Σαν λιοντάρι στο κλουβί. Μόνο μην κάνει το λάθος ο φύλακας και ξεχάσει τα κλειδιά κοντά μου…

Θεωρώ απαράδεκτο να θέλεις να δουλέψεις και να επικοινωνήσεις και να μη σου το επιτρέπουν. Γιατί, έτσι όπως πάει, πολύ φοβάμαι ότι από δω και πέρα θα παίζει το ολόγραμμά μου. Προσωπικά, θα βρίσκομαι αλλού.

Πηγή: espressonews.gr