Αναπτυξιακή Κίνηση της Μπάρμπα Στάθης με Νέα Μονάδα στην Θεσσαλία και Έμφαση σε Προϊόντα Φυτικής Προέλευσης

Αναπτυξιακή Κίνηση της Μπάρμπα Στάθης με Νέα Μονάδα στην Θεσσαλία και Έμφαση σε Προϊόντα Φυτικής Προέλευσης

Ο Νικήτας Ποθουλάκης, διευθύνων σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης, στονίζει πως η μεγαλύτερη πρόκληση για τον τομέα της αγροδιατροφής είναι η αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, κυρίως σε μια περίοδο που οι αποδόσεις των καλλιεργούμενων εκτάσεων στην Ελλάδα έχουν μειωθεί κατά 15% έως 30% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια μεγάλη φυσική καταστροφή. Για την ενίσχυση αυτή, η επιχείρηση προγραμματίζει τη δημιουργία μιας νέας βιομηχανικής μονάδας στον θεσσαλικό κάμπο.

Η μονάδα αυτή θα λειτουργήσει σε μια έκταση 50 στρεμμάτων, που βρίσκεται στις πρώην εγκαταστάσεις της εταιρείας Froza, την οποία η Μπάρμπα Στάθης απορρόφησε. Οι αποθηκευτικοί χώροι που ήδη υπάρχουν εκεί, συνολικού εμβαδού 14.000 τ.μ., θα παραμείνουν, ενώ η νέα μονάδα θα υποστηρίξει την αύξηση καλλιεργούμενων εκτάσεων κατά 20 χιλιάδες στρέμματα. Η εταιρεία σήμερα διαθέτει περίπου 30 χιλιάδες στρέμματα μέσω συμβολαιακής γεωργίας, εξασφαλίζοντας την επάρκεια των πρώτων υλών.

Το επενδυτικό πλάνο της επιχείρησης για την επόμενη τριετία ανέρχεται σε 25-30 εκατ. ευρώ, με κεφάλαια που απαιτούνται για τη νέα μονάδα να υπολογίζονται στα 15-20 εκατ. ευρώ. Αυτή τη στιγμή, η Μπάρμπα Στάθης, που ιδρύθηκε το 1969, διαθέτει δύο παραγωγικές μονάδες στη Σίνδο και μία στα Ριζά. Επίσης, η επικείμενη αύξηση παραγωγής στοχεύει στην ενίσχυση των εξαγωγών, οι οποίες σήμερα αντιπροσωπεύουν το 10% των πωλήσεων.

Η Μπάρμπα Στάθης εστιάζει επίσης στις νέες διατροφικές τάσεις, επενδύοντας στον τομέα των προϊόντων φυτικής πρωτεΐνης. Η επιχείρηση έχει προσεγγιστεί από δύο μεγάλες πολυεθνικές με στόχο την παραγωγή τέτοιων προϊόντων. Η διαφοροποίηση των προϊόντων της Μπάρμπα Στάθης έγκειται στη χρήση πρωτεΐνης αρακά αντί της σόγιας.

Παρά τις προκλήσεις που απορρέουν από τον πληθωρισμό, η εταιρεία δεν έχει προχωρήσει σε ανατιμήσεις, απορροφώντας μεγάλα ποσοστά του κόστους. Μάλιστα, πέρυσι προχώρησε σε χρηματοδότηση προσφορών ύψους 15 εκατ. ευρώ για να στηρίξει τους καταναλωτές, και το 2024 προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 17 εκατ. ευρώ για παρόμοιες ενέργειες.

Η στρατηγική αυτή, αν και μειώνει τα περιθώρια κέρδους, αποσκοπεί στο να στηρίξει την εμπιστοσύνη του κοινού, να προωθήσει το επωνυμο brand και να συνεχίσει την ανάπτυξη του τζίρου.

Πηγή: tovima.gr