Η Αναγέννηση της ΑΓΝΟ και η Θετική Ανταπόκριση των Καταναλωτών στην Ελληνική Γαλακτοβιομηχανία

Η Αναγέννηση της ΑΓΝΟ και η Θετική Ανταπόκριση των Καταναλωτών στην Ελληνική Γαλακτοβιομηχανία

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία, Στέλιος Μ. Σαράντης, δήλωσε ότι η ΑΓΝΟ «συνεχίζει να ανεβαίνει», κατά τα εγκαίνια του νέου εργοστασίου χαλλουμιού στην Λευκωσία. Η θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στη Βόρεια Ελλάδα επιβεβαίωσε την επιτυχία της αναγεννημένης μάρκας γαλακτοκομικών, η οποία συμπληρώνει έναν χρόνο από την επιστροφή της στην αγορά.

Πέρσι, τον Νοέμβριο, τα προϊόντα ΑΓΝΟ επανήλθαν στην αγορά, δέκα χρόνια μετά το λουκέτο της εμβληματικής γαλακτοβιομηχανίας το 2013. Τα προϊόντα ΑΓΝΟ, όπως γάλατα, γιαούρτια, επιδόρπια, βούτυρο και οξυγαλακτικά, θα επεκταθούν στα σούπερ μάρκετ της Αττικής και της υπόλοιπης Ελλάδας από το επόμενο έτος, αν και δεν θα συμπεριληφθεί παγωτό.

Σημαντικό είναι ότι η διοίκηση του ομίλου επέλεξε περιορισμένη τοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά, ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη και 10 βόρειους νομούς. Το χαρτοφυλάκιο της ΑΓΝΟ περιλαμβάνει 21 κωδικούς γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων, τα οποία παράγονται σε εργοστάσια στα Τρίκαλα και τη Λάρισα, με το γάλα από την περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Αναφορικά με το εργοστάσιο στην περιοχή Λαγκαδά, το οποίο αποκτήθηκε το 2022 μέσω πλειστηριασμού, ο κος Σαράντης τόνισε ότι υπάρχει σχεδιασμός για την αξιοποίησή του, εφόσον οι παραγωγικοί όγκοι το απαιτήσουν. Ωστόσο, για την επαναλειτουργία του, η διοίκηση δεν έχει ακόμα καταλήξει στο απαιτούμενο κεφάλαιο.

Επιπλέον, η παραγωγή παγωτού με το σήμα ΑΓΝΟ δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες του ομίλου. Ο Σαράντης σημείωσε ότι η παραγωγή παγωτού απαιτεί επενδύσεις σε υποδομές και δίκτυα κατάψυξης, προσθέτοντας ότι αυτό ίσως εξεταστεί στο μέλλον.

Πηγή: tovima.gr