Η PepsiCo Προσπαθεί να Επανορθώσει για το Shrinkflation Με Αυξημένες Συσκευασίες Σνακ

Η PepsiCo Προσπαθεί να Επανορθώσει για το Shrinkflation Με Αυξημένες Συσκευασίες Σνακ

Η PepsiCo ανακοινώνει μια νέα προωθητική ενέργεια που αποσκοπεί στο να επαναφέρει τους πελάτες που έχουν απομακρυνθεί λόγω του shrinkflation. Η εταιρεία θα προσφέρει μεγαλύτερες συσκευασίες πατατακίων στις μάρκες Lay’s, Doritos, Tostitos και Ruffles. Συγκεκριμένα, οι «μπόνους» συσκευασίες των Tostitos και Ruffles θα περιέχουν 20% περισσότερα πατατάκια στην ίδια τιμή με τις κανονικές σακούλες, σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.

Τα τελευταία χρόνια, οι καταναλωτές έχουν εκφράσει την δυσαρέσκειά τους για τη μειωμένη ποσότητα προϊόντων που προσφέρονται, την ώρα που οι τιμές είτε αυξάνονται είτε παραμένουν σταθερές. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι διαμαρτυρίες αυτές έχουν φτάσει μέχρι και τον Αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάιντεν, καθώς και τον χαρακτήρα Cookie Monster από το Muppet Show.

Μια πρόσφατη ανάλυση της Bank of America έδειξε ότι οι πωλήσεις σνακ έχουν μειωθεί κατά 0,5% το τρίτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, ενώ ο όγκος των σνακ στο λιανεμπόριο υποχώρησε κατά 1,1%. Οι πωλήσεις σνακ της PepsiCo μειώθηκαν κατά 1% το τελευταίο τρίμηνο, υποδεικνύοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά.

Για να προσελκύσει ξανά τους πελάτες, η PepsiCo θα προσθέσει δύο μικρές σακούλες πατατακίων στην ποικιλία των 18 συσκευασιών, επιδιώκοντας έτσι να εκμεταλλευτεί τα αθλητικά γεγονότα, όταν οι καταναλωτές τείνουν να καταναλώνουν περισσότερα σνακ. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ραμόν Λαγουάρτα, δήλωσε ότι σκοπός της είναι να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω αυτών των προωθητικών κινήσεων.

Οι διαμαρτυρίες των καταναλωτών για το shrinkflation δεν είναι καινούριες. Ο δικηγόρος προστασίας των καταναλωτών Έντγκαρ Ντουόρσκι έχει παρατηρήσει σημαντικές μειώσεις στις ποσότητες που προσφέρονται στις σακούλες σνακ εδώ και αρκετά χρόνια. Σημειώνεται ότι ορισμένες εκδόσεις, όπως η «Hint of Guacamole» της Tostitos, έχουν συρρικνωθεί κατά μία ουγγιά. Ειδικοί στον τομέα υπογραμμίζουν ότι οι άλλες εταιρείες στον τομέα των τροφίμων ίσως ακολουθήσουν το νέο μοντέλο της PepsiCo για μεγαλύτερες συσκευασίες.

Πηγή: tovima.gr