Η Tupperware Brands Corporation έχει επιτύχει συμφωνία με μια ομάδα δανειστών, συμπεριλαμβανομένων των Stonehill Capital Management Partners και Alden Global Capital, σύμφωνα με πληροφορίες από το Reuters. Η συμφωνία αυτή έρχεται μετά την απόφαση της εταιρείας να αποσύρει τα σχέδιά της για δημοπρασία των περιουσιακών της στοιχείων στο ανοιχτό εμπόριο. Μετά από μια μακρά περίοδο προσαρμογών, η εταιρεία φαίνεται να αναζητά μια νέα κατεύθυνση.
Η νέα στρατηγική που προγραμματίζει η Tupperware περιλαμβάνει την πώληση όλων των πνευματικών δικαιωμάτων που σχετίζονται με τη δημιουργία και την εμπορία του εμπορικού σήματος και των προϊόντων της. Αυτό περιλαμβάνει και τα λειτουργικά της περιουσιακά στοιχεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και σε άλλες διεθνείς θυγατρικές.
Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Tupperware, Laurie Ann Goldman, η οποία ανέλαβε τη θέση της τον Οκτώβριο του 2023, έχει προηγούμενη εμπειρία σε ηγετικές θέσεις στην Avon North America, Spanx και Coca-Cola και εργάζεται για τον επανασχεδιασμό της στρατηγικής πώλησης και προώθησης. Η Goldman υπογράμμισε το όραμά της για μια ψηφιακά προσανατολισμένη στρατηγική, που θα αναδείξει την αξία των ανεξάρτητων συμβούλων πωλήσεων και την ψηφιακή σύνδεση της Tupperware με τους πελάτες της.
Η νέα Tupperware Company προβλέπεται να λειτουργεί με την προσέγγιση μιας νεοφυούς επιχείρησης, με εστίαση στους βασικούς διεθνείς αγορές, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδάς, Μεξικό, Βραζιλία, Κίνα, Κορέα, Ινδία και Μαλαισία. Σκοπός είναι να επεκταθεί αργότερα και σε ευρωπαϊκές και άλλες ασιατικές αγορές.
Η ολοκλήρωση της συναλλαγής αναμένεται να γίνει έως το τέλος Οκτωβρίου 2024, υποκείμενη σε έγκριση από το Πτωχευτικό Δικαστήριο της Delaware και άλλες συνήθεις προϋποθέσεις. Μετά την ολοκλήρωσή της, η νέα Tupperware Company αναμένεται να λειτουργεί ως ιδιωτική εταιρεία υπό τον έλεγχο του ομίλου δανειστών.
Ένα δύσκολο αλλά αναγκαίο βήμα για την εταιρεία θα είναι η εκκαθάριση δραστηριοτήτων εκτός των βασικών αγορών, κάτι που η Goldman αναγνωρίζει ως κρίσιμο για την αναδιάρθρωση της Tupperware και την εξασφάλιση του μέλλοντός της. «Η αλλαγή και η αναστάτωση είναι προκλήσεις που μερικές φορές είναι απαραίτητες για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε μπροστά», δήλωσε η Goldman.
Πηγή: tovima.gr