Έξαλλος με την «προπαγάνδα» αναφορικά με την ασφάλεια των εμβολίων είναι ο Έρικ Κλάπτον, ο οποίος ισχυρίζεται ότι εκδήλωσε «καταστροφικές παρενέργειες» μετά το εμβόλιο της AstraZeneca, που τον έκαναν να φοβηθεί ότι ίσως να μην καταφέρει να παίξει ξανά μουσική.

Ο θρυλικός κιθαρίστας και σκεπτικιστής σε ό,τι αφορά τα lockdowns αποκάλυψε ότι «αχρηστεύτηκαν» τα χέρια και τα πόδια του. Σε μήνυμά του προς τον παραγωγό του έγραψε: «Εκανα την πρώτη δόση του ΑstraΖeneca και αμέσως εκδήλωσα σοβαρές παρενέργειες που διήρκεσαν 10 ημέρες».

Αν και ο 76χρονος καλλιτέχνης ανάρρωσε, εκδήλωσε περισσότερες και σοβαρότερες παρενέργειες, έξι εβδομάδες μετά τη δεύτερη δόση. «Τα χέρια και τα πόδια μου ήταν είτε παγωμένα είτε μουδιασμένα ή έκαιγαν. Ηταν σχεδόν άχρηστα επί δύο εβδομάδες. Φοβήθηκα ότι δεν θα μπορούσα να παίξω ξανά. Δεν έπρεπε να είχα πλησιάσει βελόνα. Ομως, η προπαγάνδα έλεγε ότι το εμβόλιο ήταν ασφαλές για όλους» συμπλήρωσε.

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Πηγή: espressonews.gr