Έχετε ποτέ αναρωτηθεί τι μπορεί να αγοράζουν οι Έλληνες από το ίντερνετ; Κι όμως είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα κι έτσι είναι φυσικό κάποιος να έκανε μία έρευνα γι’ αυτό.

Μπορεί η αγορά του ίντερνετ να άργησε να μεγαλώσει στην Ελλάδα τώρα όμως έχει πάρει διαστάσει πολύ μεγάλες που συναγωνίζεται αγορές του εξωτερικού στα ίσια.

Πλέον το ίντερνετ έχει φέρει τεράστια αλλαγή στην σκέψη του καταναλωτή και έχει αλλάξει ριζικά όλες τις παραδοσιακές αγορές και τρόπους απόκτησης προϊόντων παγκοσμίως. Στην Ελλάδα ακριβώς όπως και στην Ευρώπη το πράγμα όσο αφορά τις ιντερνετικές αγορές μόνο προς τα πάνω πηγαίνει και ποτέ δεν μειώνεται. Ο κόσμος αρχίζει και αγοράζει πιο πολύ από το ίντερνετ.

Στην Ελλάδα όμως τι αγοράζουμε;

Ανδρες και γυναίκες χρησιμοποιούν σχεδόν με την ίδια συχνότητα το site των διαδικτυακών αγορών. Ωστόσο, οι άνδρες προτιμούν να προμηθεύονται διαδικτυακά αυτοκίνητα, ηλεκτρονικά είδη αλλά και διάφορα άλλα gadgets.

shop3

Από την άλλη, οι γυναίκες αγοράζουν με μεγαλύτερη συχνότητα είδη ένδυσης και έπιπλα. Τα ποσοστά που έχουν τα δύο φύλα στις δύο συγκεκριμένες κατηγορίες είναι σχεδόν… αντίθετα.

Πηγή: patrastimes.gr