Το «μαζί» θα είναι η επόμενη γενιά διακοπών, καθώς όλοι οι άνθρωποι αναζητούν περισσότερο από ποτέ την ανθρώπινη σύνδεση, να βρεθούν μαζί με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να δημιουργήσουν νέες αναμνήσεις.

Όπως αποκαλύπτει έρευνα των IHG Hotels & Resorts, το 60% των ανθρώπων ακύρωσαν έως 4 ταξίδια τους (αναψυχής και επαγγελματικά) την περασμένη χρονιά, περισσότεροι από τους μισούς που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν κάνει ή θα κάνουν αλλαγή κράτησης για την εφετινή χρονιά και οι οικογενειακές διακοπές και τα ταξίδια για επίσκεψη σε φίλους είναι η κορυφαία ταξιδιωτική αναζήτηση των ανθρώπων για το 2021.

Παρότι η πανδημία δεν έχει τελειώσει, τα εμβόλια αναζωπυρώνουν τις ελπίδες όλων για αυτή τη χρονιά με τις ηλικίες από 18 έως 55 ετών να αναφέρουν οτι το να περάσουν χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους αποτελεί το βασικότερο κίνητρο για να ταξιδέψουν το 2021.

Μόλις ανοίξουν τα ταξίδια:

-Ένας στους πέντε ερωτηθέντες είπε ότι σκοπεύει να αναπληρώσει τα ταξίδια που δεν έκανε το 2020 με περισσότερα ταξίδια το 2021.
-Συνολικά ένας στους πέντε είπε ότι ελπίζει να ταξιδέψει σε κάποιο ονειρικό προορισμό το 2021. Το ίδιο δήλωσε ένας στους τρεις ηλικίας 18 έως 24 ετών.
-Οι νεαρής ηλικίας ταξιδιώτες είναι πέντε φορές πιο πιθανό να θεωρεί πρωταρχικό κίνητρο για ταξίδια τον εθελοντισμό για μια κοινότητα που τον έχει ανάγκη
-Ένας στους τρεις ερωτηθέντες είπε ότι το δείπνο σε εστιατόριο και η δοκιμή νέων πιάτων έχει τον πιο θετικό αντίκτυπο στις διακοπές τους.
-Πάνω από το ένα τρίτο, συμπεριλαμβανομένου του 50% των ηλικιών άνω των 55, δήλωσαν ότι δεν θα ταξιδέψουν μέχρι το εμβόλιο να γίνει ευρύτερα διαθέσιμο.

Η έρευνα έδειξε για τα επαγγελματικά ταξίδια τα ακόλουθα:

-Ένας στους τρεις εργαζόμενους παγκοσμίως, και το 40% στις ΗΠΑ, δήλωσε ότι έχασαν το κίνητρό τους για εργασία λόγω από την έλλειψη επαγγελματικών ταξιδιών το 2020.
-Το 40% όσων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους δήλωσαν ότι νοσταλγούν τις δια ζώσης συναντήσεις.
-Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια τους επιτρέπουν να «δημιουργούν ουσιαστικές σχέσεις με συναδέλφους και πελάτες».
-Σχεδόν το 45% είπε ότι τα επαγγελματικά ταξίδια βελτιώνουν την εργασιακή τους διάθεση και τους δίνουν μεγαλύτερη κίνητρο να εργαστούν.

Οι προτιμήσεις σε επίπεδο ξενοδοχείου είναι:

-Κατά τη διάρκεια των διακοπών, η πλειοψηφία των Αμερικανών δήλωσε ότι τα ταξίδια με τους αγαπημένους τους, η δημιουργία νέων αναμνήσεων και ο ποιοτικός χρόνος με άλλους είχαν τον πιο θετικό αντίκτυπο στη διάθεσή τους, ενώ οι περισσότεροι Αυστραλοί ανέφεραν τα αξιοθέατα και οι Βρετανοί τον ήλιο.
-Από όσους κάνουν επαγγελματικά ταξίδια, ένας στους τρεις νοσταλγεί περισσότερο να κοιμάται σε άνετο κρεβάτι ξενοδοχείου και ένας στους τέσσερις την υπηρεσία δωματίου.
-Η απομόνωση σκοτώνει το ρομαντισμό καθώς ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες ηλικίας 45+ είπε ότι ανυπομονεί να έρθει πιο κοντά με το αγαπημένο του πρόσωπο κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Πηγή: tornosnews.gr

Πηγή: patrastimes.gr